Natt til i går ble det så ille at jeg dro på legevakta. Har vært så hoven de siste 14 dagene at jeg har fått sår på føttene som væsker, tungpust har jeg ogå vært. Legen mener jeg hørtes asmatisk ut, og sa at hovenheta kunne være begynnende hjertesvikt, hun hadde ikke lyst til at jeg skulle bli syk hjemme så hun la meg inn for sjekk på sykehuset. Ble lagt inn på overvåkinga kobla til ekg og en sånn som måler oksygenet i kroppen, og de fant ingenting galt, EKG var normalt, hadde 95 % oksygen, det eneste var jo blodtrykket på 179/85 som var høyt. Lå der i 10 timer så ble jeg sent hjem igjen uten nå videre undersøkelser bortsett fra at de lyttet på meg og tok noen blodprøver. Fikk ikke vanndrivende eller noe for blodtrykket, men fikk beskjed om å ta 25 mikrogram mere 2 ganger i uka av levaxin siden TSH var 2,4 og hun ville ha den under 1,5. Er det sånn at man har masse symptomer fra kroppen ved lavt stoffskifte pga av at man er på lavgir, uten at det nødvendigvis er noe i veien med kroppens organer, og at det er pga av at kroppen bestandig er sliten?

Er det normalt at TSH svinger så voldsomt at det en gang er 3,6 og neste kan være 2,4 uten endringer i dosen?
Var det ikke litt rart at jeg ikke fikk noen belastningstester?