Ja jeg prøver så godt jeg kan å ikke stresse, og synes jeg klarer å unngå det jeg kan styre unna, men så er det alt man ikke har kontroll over da... Uansett, skulle begynt på jobb 1. aug, men må nok forlenge rehab-pengeperioden. Må hvile/sove minst en gang om dagen, og da blir det ikke så mye jobbing akkurat.

Progesteronkrem tør jeg ikke ta, kreftsvulsten jeg hadde var både østrogen- og progesteronreseptiv, og jeg går på antiøstrogener, så det virker ikke helt trygt. Men jeg skal spørre kreftlegen hva han mener hvis jeg treffer ham igjen. Har jo heldigvis slutta å gå dit lenger

Men jeg må melde med glede at jeg har hatt flere gode dager den siste uka enn på lenge. Det kan være at jernet har gått opp, tar hemofer+sånn grønt Udo's choice pulver og spiser mye grønne grønnsaker. Sper også på med 1000mg c-vit flere ggr om dagen. Jeg vet ikke. Eller det kan være polaritetsterapi som jeg prøvde for første gang på tirsdag. Da forsvant nesten alle smerter i korsryggen og nedover baksiden av skinke/lår, og pulsen dunker ikke like kraftig. Hodetrykket er også borte. Ja ikke vet jeg, men som dere skjønner prøver jeg alt mulig nå...

Fikk time hos Lars Omdal på Balder, men ikke før i slutten av okt, men jeg er happy, for han tar egentlig ikke imot nye pasienter.