Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
29-07-07, 10:22 #5
Takk for svar begge to.
Ser at du finn skriver at Sbhg kan bli høy ved østrogentilskudd,da mener du kanskje p-piller? Jeg går på p-piller så det kan jo kanskje gi et svar på hvorfor Sbhg er høy. Men når en går på p-piller skal ikke da østrogen nivået i kroppen være normal eller høy, min er jo lav.
Siden jeg skrev sist er jeg nå økt opp til 100mikrogram og har begynt å få tilbake skjelvinger i kroppen,slik jeg hadde det før jeg begynte på medisiner, men jeg har bare gått på 100 mikrigram i 3 dager så jeg venter litt med å sette ned dosen.
Jeg har også fått time til nevrolog, så får vi se hva som skjer.
Ingen svar fra endokrinologen ennå-men nå ferien hans er slutt skal jeg stå på telefonen til han gir meg noen svar
.
Jeg går nå inn i en måned da skal både forandringer for kroppen min,skal både operere og slutte å røyke. Jeg både gleder å gruer meg. Er litt redd for at når jeg slutter å røyke at det vil gi utsalg på stoffskifte mitt og at jeg skal få enda mer problemer. Røyk gir jo et kunstig høyt stoffskifte. Vil det da si at når jeg slutter vil det bli endringer i verdiene mine og at jeg må øke dosen enda mer?
Ha en trivlig dag alle sammen
Lignende tråder
-
Prøveresultater - noen som skjønner seg på dem?
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 15-06-08, 16:58 -
Svingende TSH - nye prøveresultater - HJÆLP
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 16-02-07, 15:36 -
Forvirrende prøveresultater
Av Sunva i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 02-01-07, 20:00

Svar med sitat
Bokmerker