Men hva vil du da foreslå? Jeg kan jo ikke gå hver natt uten søvn, og når jeg tar 1 Grain Armour, så får jeg ikke sove i det hele tatt.

Når jeg tar 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Liothyronin, så får jeg kun i meg 4 1/2 mikrogram T3 + Lio'en = 9,5 mikrogram T3. 1 Grain Armour gir 9 mikrogram T3.

Så jeg forstår ikke hvorfor det er så farlig? Jeg er jo vant til å ta 10 mikrogram T3 via Lio i et halvt år nå. Et problem kan være at jeg nå over lengre tid får i meg alt for lite T4, men jeg tar jo 50 mikrogram Levaxin om kvelden, så det er jo noe i alle fall. Synes ikke jeg skal forsøke å belaste systemet ytterligere siden jeg har en reaksjon på Armour - at det muligens virker på meg, men binyrene sliter litt med å følge med?

Hva skal jeg gjøre for å holde ut symptomene jeg får når jeg tar en hel Grain Armour da? Har ikke flere sovetabletter nå, og må uansett ta pause hvis jeg ikke skal bli avhengig og de har null virkning på meg - det har jo ingen hensikt.

Men du misforstå meg kanskje? Se sånn:
Dag 1: 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Lio = 9,5 T3
Dag 2: 1 Grain Armour = 9 T3
Dag 3: 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Lio = 9,5 T3
Dag 4: 1 Grain Armour = 9 T3
I noen dager....

Har som tidligere sagt kun tenkt å gjøre dette i noen dager, håper reaksjonen på 1 Grain Armour gir seg, for dette skjedde jo også når jeg begynte på 1/2 Grain - og det ga seg etter noen dager, slik at jeg kan gå fast på 1 Grain Armour hver dag, og da ingen Liothyronin.