Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
22-07-07, 23:40 #10
Følg nøye med på om symptomene dine endrer seg. Og ta ofte prøver, mye Liothyronin du tar, og skal øke...
Kan du kjenne etter om du er sår i musklene oppe i hodeskallen og/eller bak i nakken, og da gjerne der musklene går opp i skallen. Trykk litt hardt på diverse punkter rundt forbi og foreta roterende bevegelser med fingrene/knokene. Vondt? Er du hårsår? Kjenn også etter på ansiktsmusklene, gjerne ved øynene/øyenbryn, tinning, kjeve, underkant av kjeve....
Kan du forsøke en migrene-medisin mot hodepinen? Jeg bruker av og til Maxalt - den kan hjelpe noen ganger hvis jeg tar det med en gang jeg merker murring. Kan jo ikke ta hver gang jeg merker murring, for jeg har også mer eller mindre vondt i hodet hver dag, men det er jo kjekt om noe kan hjelpe av og til i det minste."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
vitaminer-usikker som vanlig!
Av mokkajava i forumet VitaminerSvar: 5Siste melding: 23-05-08, 11:13 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
ned i vekt me avt stoffskifte?
Av stina21 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 27-05-06, 19:35

Svar med sitat
Bokmerker