Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: D-vitamin - normalværdi?
Threaded View
-
22-07-07, 23:13 #5
n'Finn
Kan ikke si det er det samme jeg har med leggene som du har, men jeg har veldige problemer, jeg også. Kanskje sykdommen har fått herje for lenge med oss siden vi har hatt så liten effekt av Levaxin?
Selv merker jeg ikke så veldig til leggene, men ved å sove med et slags søvnanalyseapparat, påstod nevrolog at jeg fikk småkramper i leggene når jeg holdt på å sovne, og dermed våknet igjen.
Jeg har egentlig mye kribling i mye av musklene mine, og noen antidepressiva har gitt meg forferdelig maurtue i spesielt de store muskelgruppene. Nevrologen kunne heldigvis bekrefte at dette var vanlig for folk med denne typen "restless legs".
Kan du ha fått en slags allergisk reaksjon på D-vitaminet, slik som jeg får f.eks. av antidepressiva? Og når kriblinga blir som verst, kanskje det er noe jeg reagerer på da også? Tror i alle fall vi skal holde oss langt vekk fra ting som kan irritere våre utsatte muskler ytterligere, for som ved annen allergisk reaksjon så gjør vi vel irritasjonen verre og verre, slik at vi tåler mindre og mindre - min egen teori ;)
Og krampene under føttene - hadde ikke du også det? - det blir bestemt bedre av magnesium, evt også kalsium.
Huff, nå saboterer jeg visst tråden, får rette opp litt igjen: Kan du evt forsøke med en annen type D-vitamin? Kan det være et hjelpestoff eller noe i den typen som du reagerte på?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Litt om C-vitamin
Av i forumet C-vitaminSvar: 19Siste melding: 12-05-11, 10:42 -
D-vitamin..........
Av Tiffen i forumet D-vitaminSvar: 6Siste melding: 18-11-08, 13:05 -
B6 vitamin
Av Bille i forumet B-vitaminerSvar: 2Siste melding: 30-10-07, 20:44 -
Ble satt på en hestekur på 4000 I.U. D-vitamin daglig
Av milla i forumet D-vitaminSvar: 21Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat
Bokmerker