Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
12-07-07, 18:39 #31
Jippi! n'FinnTrur du skal sleppe de knekte beina Stina
Ja, ja, hodet mitt er bare ikke til å stole på, så jeg er så redd for å vurdere feil. Så jeg får håpe jeg kvikner litt til her også da, slik at jeg kan gjøre det mest mulig riktig. Nei, virker ikke på deg. Thyroidearesistens - går det på T4 det da? Nei, gjør det det, siden T3 er det aktive hormonet? Har du det da? Men skulle du i så fall ikke hatt TRAS?Hvis den tilførte T3-en virker, så må en jo være forsiktig såklart. Mne om den gjør det så stopper jo dosen av seg selv på et lavere nivå, så det er selvrefgulerende dette.
Den virker ikke på meg og det er jo derfor dosen blir så høy..
Ja, ser at flere av dere på Armour har (nesten) ikke målbar TSH. Til den tid MÃ… jeg finne argumenter for legen min, han har gjentatt dette med TSH på en flere ganger. (Kan jo selsvagt da kjøpe Armour selv fra nettet utenom legen, men jeg vil aller, aller helst ha han med på laget, også fordi legene trenger selv å lære mer om stoffskiftesykdommer.) Men hvorfor tror noen da at TSH har noe med osteoporose å gjøre da, vet du?TSH bør nok ned på null når det gjelder Armour.
Armour jager TSH mye bedre enn Levaxin.
Som sagt - TSH gjør ingenting i kroppen så dropp den !
Om 2 år? Tror ikke jeg tør vente så lenge på prøve, spesielt ikke til å begynne med. Men får jeg det bra, så kan du være sikker på at jeg ikke skal kaste bort tiden med å fly til legen ;) Så det vil vel også regulere seg litt naturlig da, får vi håpe.
Ja, vet om T2, har lest om to varianter, men hodet klarer jo ikke å absorbere noe særlig. Forresten, også to T3? Vanlig og revers, eller noe slikt? Også T2 vanlig og revers(ibel)? Skjønner likevel ikke så mye. Men i tillegg så er det jo T1 og T0 i Armour, det har vel også en (om enn liten) funksjon. Og var der jammen meg enda et stoff, som ikke het noe med T?
Hææ?Og, bare hold brødsaksa i aktivitet du Stina - det er bare hyggelig det.
Ã…hh, nå! Ja, det tok jammen meg sin tid før jeg tok den da
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker