Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
12-07-07, 17:23 #29
Så du ble også verre og verre ja, hele tiden på Lev. Det er jo likt med meg. Legen min - vet ikke helt hva han har trodd - har vel trodd litt på meg, men trodd jeg har overdrevet (selv om jeg faktisk har holdt ganske mye tilbake) - derfor alle omgangene med antidrepressiva? Vil jo tro det... Men uansett, hvis jeg da tenker på Armour nå, så har jeg da kanskje en reell mulighet til å bli en del bedre - om ikke så aaalt for lenge ;)
Legen min sier at TSH ikke bør under 1, og jeg tror han har nevnt osteoporose i den forbindelsen.
Men er du helt sikker på dette med at det ikke er farlig med tilført T3 - mht benskjørhet - for jeg orker ikke å sitte med knekte bein i tillegg, så mye tid som jeg har tilbragt stillesittende allerede. Og så har jeg jo problemet med musklene, så jeg orker ikke gå på krykker, har gjort det for noen år siden pga operasjon - trodde jeg skulle besvime etter en tur på butikken. Det er blitt noe så steinfeil med den energien min - eller dvs mangel på sådan, og dengang var jeg ikke engang så dårlig som nå.
Ja, har hørt det med trening, og derfor må en ha krefter i første omgang - og ikke knekke noen ben ;) Alt går jo sirkler - dessverre mange onde ved kompliserte sykdommer. Hva er best av trening - styrke eller kondisjon? Er det det samme kanskje? (Kondisjon orker jeg ikke... får ikke puste...)
n'Finn
Hyggelig å forsøke å få et bedre bilde av din situasjon, men du må bare la være å svare om du ikke orker mer - setter meg til her jeg, ved hvert utmattelsesanfall, for "bable-tøyet" tar jo ikke helt ferie ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker