Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Her er jeg

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    58

Standard Her er jeg

Jeg er 32 år, gift og mor til to skjønne små, gutt på 5 år og jente på snart 2.

For fem uker siden fikk jeg svar på at den ene av prøvene mine var utenfor normalområdet, slik at jeg kunne begynne på Levaxin. Har tatt to prøver tidligere de siste to årene, men de var begge så vidt innenfor normalen. Legen var veldig i tvil, men siden jeg har følt meg så ekstremt slapp, så bestemte han seg for å la meg prøve.

Så jeg er litt i tvil om jeg faktisk har hypothyreose, men håper faktisk det, slik at jeg kan få hjelp til å få tilbake kreftene og energien, eller iallfall ha en grunn til at jeg er så trøtt, sliten, kald, deprimert...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Velkommen -diab-

Ta med denne listen til legen din og be han ta disse prøvene. Da er hverken du eller han i tvil om diagnosen lenger

S-THS
    S-Thyroxin fritt
    S-Thyroxin
    Thrijodthyronin
    S-Thyroxinbindende globulin
    S-Thyroglobulin
    S-Thyroglobulin antistoff
    S-Thyr.perox-antistoff
    S-THS receptor-antistoff

Når du har fått svar på denne thyreoideautredningen så har du nok en riktig diagnose
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    45
    Meldinger
    19

Standard

Velkommen inn hit Daib! Her vil du nok få god hjelp til å finne ut av om det er hypo du sliter med

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen. Alltid kjekt med nye medlemmer.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn