Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Hybrid View
-
11-07-07, 17:17 #1
n'Finn ;)
Jeg håper inderlig jeg får den oppturen, ohoi - da skulle det bli jubel
Og så håper jeg inderlig jeg klarer å huske mye av det du skriver, eller ha nok virksomhet i toppetasjen til at jeg finner på å slå det opp igjen.
Neida, har skjønt at ikke Armour-brukere trenger tilskudd av Liothyronin - det var jo bare i denne fasen hvor jeg da kun får i meg 1/2 Grain, altså ca 4,5 mikrogram T3. Tenkte å vedlikeholde de 10 jeg var "vant" til ca - (selv om jeg ikke har merket at jeg har tatt Lio'en uansett...) Men jeg har da droppet også det de siste par dagene - så det er kun den 1/2-Armouren. Men det er vel heller Levaxin jeg skal supplere med pga den lave T4'en i Armour. Ja, jeg har beholdt 50 mikrogram av dette om kvelden, så da får jeg ca 69 mikrogram T4 i meg nå for tiden - men den er jo av ulik "kvalitet" da.
Og også jenter er oppe i så høye doser... Hm.. Men det går jo over mange år, regner jeg med. Du skrev noe om det annen plass, om jeg bare husket hvor - men det var vel noe med at man skulle være lenge og vel på en dose før en gikk opp (måneder...år...?), og så følte en seg kanskje hyper, men da skulle en holde ut til det stabiliserte seg - eller noe slikt.
Ja, jern og kalk holder jeg minst to timer unna thyroxinet etter at jeg leste om det da jeg begynte her inne. Men tarmen? Har for det meste noe "rart" i magen og tarmene - enten veldig sulten, kvalm, mye luft, hard mage, løs mage, halsbrann - liksom sjeldent særlig i orden, så jeg mistenker noe merkelig der. Men jeg tror faktisk jeg har lest at diffuse mage/tarm-problemer kan følge med stoffskifte, men er selvsagt ikke sikker
Ja, den temperaturen din er jo snodig da i forhold til den høye dosen. Og nå ser jeg ikke signaturen din når jeg skriver her, men stemmer det at du ikke har antistoffer, husker jeg riktig? Hva med TRAS - heller ikke da regner jeg med...? Hvorfor har du lavt stoffskifte da, fått noen forklaring på det?
Tenke mye?
Ja, du tror - av til tror jeg at jeg forvirrer vannet, av både meg selv - og resten av dere
Sorry
Kan jeg skylde på hypo'en?
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker