Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
11-07-07, 16:17 #19
Ikke så mye nei - nei.
T3 tas i følge det jeg har lest opp 100% uansett.
Med T4 er det helt anderledes fordi den er avhengig av tarminnholdet for et godt opptak. Ikke Jern eller Kalk iallfall.
Og et godt opptak er max 80%.
Dette gjør at Armourbrukere nok får for mye T3 iforhold til T4. Har sett flere kritikkere bemerke at det nok er for mye T3 i Armour.
Det er nok også veldig individuellt om hvor bra dette er. Meg gjør det ikke noe !
Sikkert er det at T3 tas opp i blodet. Jeg hadde fT3=12,1 ved siste måling - og jeg har økt siden det.
Hvis alt dette entret cellene så ville nok kroppstempen min vært høyere enn de 36,6 jeg har. (på Levaxin hadde jeg 36,0)
Liothyronintillegg for Armourbrukere er nok helt u-nødvendig.
Og dosen ? Jeg vet om flere jenter som bruker 4 og 5 Grain, så det er ikke umulig at du havner der, men - - - det tar tid og du havner ikke der uten å presse litt.
Vanligvis får man en veldig god periode i tiden etter at man har startet på Armour, men så kommer nedturen. Jeg tror ikke du kommer ut av den uten å øke. Jeg gikk over et år uten å øke - jeg prøvde litt da, litt opp og ned - og det ble ikke bedre før etter at jeg var kommet over 4,5Grain.
Og så får du fortsette å tenke riktig mye.
Det er nok bare en fordel......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker