Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
11-07-07, 01:48 #16
Takk, godt jeg kun har tatt 1/2 i dag da.
Men baremei, du skrev tidligere:
Så siden jeg har tatt ca 137,5 mikrogram Levaxin om dagen tidligere, og ikke fikk noen allergisk reaksjon - eller annen på Armour, hadde jeg håpet på at det skulle gå bra med 1 Grain (det er jo bare 38 mikrogram T3 i denne...- oppdaget en feil, mener selvsagt T4). Noen av dere mener vel også at jeg tar for lite. Så jeg ble usikker... Er så drittlei også av å være så dårlig, så det er vanskelig å holde igjen. Men i dag tok jeg da 1/2, og når jeg var veldig forsiktig, så fikk jeg til å dele den ganske på midten.Gylden regel: f.eks. 100mcg levaxin kan elegant regnes om til 1 grain Armour.
For å være på den sikre siden begynner du da med f.eks. 1/2 grain og øker til 1 etter et par uker, så venter du 6-8 uker før ny vurdering av formen og blodprøve før du evt. øker igjen.
Skal forsøke å holde ut et par uker på 1/2 Grain før jeg øker til 1 da, og etter det er jeg innstilt på meget langsommere økning.
Noen som har noen formening om det er OK å supplere med Liothyronin til T3 tilsammen blir ca 10 mikrogram som jeg har tatt før Armouren?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker