Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
10-07-07, 06:49 #2
Hei lolipop2000
Prøv Balderklinikken. De er vel heller ikke av de billigste, men der er de i allefall åpne for å skrive ut naturlig thyroxin hvis det viser seg at du responderer dårlig på den syntetiske Levaxinen. Og - MANGE gjør det! Prøv å få komme til Lars Omdal, men der er visstnok flere som er gode på stoffskifteproblematikk.
Dette er en diskusjon fra forumet her:
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... en&start=0
Hvis du søker oppe i søkefeltet på denne siden og skriver "Balderklinikken" finner du mange diskusjonstråder. Jeg vet ikke hvilken som er den mest informative. Har ikke lest gjennom alle. Orker du?
Jeg håper inderlig du får hjelp snart! Helt forferdelig å lese historien din! De fleste her på forumet møter lite eller ingen forståelse eller får god hjelp fra legen sin, og må "ta skjeen i egen hånd" - dessverre! Det er ikke noe vi anbefaler, men vi forteller vår egen historie og om hvordan vi selv bare måtte gjøre nettopp dette. Og - vi høster uvurderlig hjelp fra hverandre. Men nettopp fordi du er så ung så bør du komme deg til en god lege, og der er vel Lars Omdal den beste for deg...tror jeg...
Du er hjertelig velkommen her!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Time hos endokrinolog
Av millasin i forumet EndokrinologerSvar: 4Siste melding: 04-10-08, 12:06 -
Endokrinolog på Ahus
Av Rafael i forumet EndokrinologerSvar: 2Siste melding: 07-12-07, 18:38 -
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Endokrinolog på Aker
Av elin* i forumet EndokrinologerSvar: 1Siste melding: 29-09-05, 17:28

Svar med sitat