Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
02-07-07, 20:54 #11
Hm...
Når du er på 35 grader, er du helt sikker for lav i stoffskiftet.
Nå på 36 grader og svetter, så er du kanskje for høyt dosert, men likevel lav i stoffskiftet.
Jeg tror vi er like gale vi to, Lilja, at stoffskiftet ikke blir bra selv med høy dose thyroxin. Kanskje du kan bli noe bedre hvis du klarer å spise jevnt og trutt og så trene med måte (altså holde anoreksiaen din under kontroll). Kanskje jeg kan bli bedre på Armour? Eller hvis jeg kan finne ut av hvorfor jeg ellers trolig har ME og få rette behandling for det. Hvis du ikke blir bedre, selv når du holder anoreksiaen din under kontroll over lengre tid, må du også kanskje vurdere Armour. Men får du i deg magnesium, og har du fått sjekket om du har antistoffer?
Oftere og oftere fryser og svetter jeg på en gang. Føles virkelig sykt ut, trolig forenlig med ME. Kanskje du også kan ha ME, men det harmonerer ikke med at du kan trene mye. Likevel - alle er jo forskjellige, og ikke vet jeg nøyaktig hvor mye du trener heller.
Kanskje du har litt "feber" hvis din vanlige temperatur er på 35, men er nå på 36 ved blærebetennelse...? Eller er du over blærebetennelsen? Og når steg temperaturen din? Når du økte levaxin-dosen? Kanskje du må følge med på slike evt sammenhenger.
Nei, jeg vet jammen meg ikke jeg. Håper noen har noen mer fornuftige svar til deg ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker