Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Farlige medisiner
Threaded View
-
01-07-07, 11:25 #19
Ja, Anisa, jeg finner utrolig mye skremmende for tiden om antidepressiva, helt ufattelig. Og endelig har jeg funnet fram til et websted som bekreftet at jeg slett ikke var "unormal" selv om jeg reagerte så negativt på hele den dritten. Den første jeg tok, var nemlig den mest brukte Seroxat. 21 tabletter = 3 uker. Husker ikke noe spesielt om første uka, men de to neste ukene lå jeg bare på sofaene og holdt meg for mellomgulvet med kronisk angst. Ringte til legen for pakningen var tom, om jeg skulle ha mer når jeg reagerte så dårlig på det? Nei, hvis jeg ikke hadde opplevd positiv virkning i løpet av denne tiden, så skulle jeg ikke det. Så altså, denne fremkaldte forferdelig angst og annet ubehag hos meg. Tror også jeg ble helt utslått, og det var jo mange år før jeg var så dårlig som nå.
Det jeg lurer på, er om jeg fikk antidepressiva før jeg begynte på Levaxin, for jeg ser at det kan finnes sammenhenger mellom antidepressiva og stoffskiftet og antidepressiva og trigging av fibromyalgi. Orker jeg å finne nok god dokumentasjon nå + få utskrift av journal for å se om jeg fikk antidepressiva før Levaxin - altså at dette kan ha gjort stoffskiftet og hormonproblemer verre, eller trigget fibromyalgien, vil jeg i teorien rapporterere, evt søke pasientskade-erstatning. Men det blir nok i teorien, har jo ikke krefter, og heller ikke penger til å føre noen sak. Og jeg synes å kunne huske at "bare" 30% fikk medhold i pasientskade søksmål, og da var det vel helst hjerneblødning og hjerteinfarkt og slikt, som "slo an". Jeg er i alle fall rasende over all den dritten de har prakket på meg opp igjennom, og kanskje aller verst; at de som oftest ikke har trodd noe på meg når jeg har fortalt at jeg blir så dårlig av det, og ytterligere: kommet med uvettige og sarkastiske bemerkninger.... GR.... :evil:"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52 -
Medisiner som går ut i sjøen og naturen
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 10-03-07, 11:48 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08

Svar med sitat
Bokmerker