Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
26-06-07, 15:48 #2
Jeg har gått på Liothyronin i et år nå. Jeg har blitt veldig mye bedre. Det kan også skyldes at jeg samtidig økte den samlede dosen med tyroksin, for jeg var lavt dosert.
De negative forandringene jeg har merket er jeg er mer skvetten. Jeg kvepper av plutselige lyder og er mer urolig.
Jeg har likevel ikke lyst å endre tilbake til kun Levaxin fordi jeg fungerer bedre i jobben. Jeg tenker klarere nå. Jeg merker også doseendringer raskere. Dersom jeg er trett en dag fordi jeg er underdosert, kan jeg ta en kvart tablett ekstra og føle meg bedre samme dag. (Det er en avtale jeg har med legen). Med Levaxinen tar det over en uke før jeg merker forandring når jeg øker dosen.
Det er ikke sikkert du får samme virkning/bivirkninger som meg. Ikke gå og kjenn etter, prøv å konsentrere deg om det du driver med og legg etter hvert merke til om du klarer å gjøre mer eller mindre enn før.
Lykke til!!
Lignende tråder
-
Fikk prøve Liothyronin
Av jorunnhf i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 01-10-10, 13:53 -
Armour - nå skal jeg prøve! :-)
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 03-02-09, 22:06 -
Armour - nå skal jeg prøve! :-)
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 03-02-09, 22:06 -
Jeg har fått Levaxin 50 mcg daglig og skal prøve i 4 uker.
Av liisa i forumet BlodprøverSvar: 25Siste melding: 22-06-05, 23:19

Svar med sitat
Bokmerker