Ser det er mange som sliter med å sove for mye. Med meg er det omvendt. Har ikke sovet en eneste hel natt på 1 år eller mer. Enten får jeg ikke sove og ligger og vrir meg hele natten, eller jeg kan sovne og våkner etter noen få timer. Omtrent 3 30 hver natt. Ser ut til at kroppen er innstilt på å våkne da. Har gått på innsovningsmiddel siden desember og føler at det bare er en ond sirkel, våkner allikevel på samme tid, men da sovner jeg jo som regel. Men noen ganger er det allikevel så ille at jeg ikke sovner på en dose innsovning pluss vival engang. Det surrer og går i hodet hele tiden og kroppen klarer ikke å slappe av. Om morgenen klarer jeg nesten ikke komme meg ut av senga for jeg er såååå sliten!!! Jeg er nå fullstendig desperat etter søvn og tar i mot alt som er av tips. Har hatt varierende søvntrøbbel i mange år, men aldri så ille som nå. Går som en zombie hele dagen og er så trøtt så trøtt, men sovne? Nei...
Har prøvd antihistaminer, homøopatmidler og helsekost og diagnosen er lavt stoffskifte.
Hilsen Liz på desperat jakt etter søvnen