Kære Stina.

Mine prøver:

TSH 0,93 (0,15 - 4,5)
Thyroxin 135 (60 - 140)
Thyroxin frit 15,1 (9,3 - 23,8)
T3 1,2 (0,7 - 2,1)

Jeg kan ikke finde ud af at lægge det ind i et regneark, men det er jo tal, som lægen er meget tilfreds med. Jeg har også prøvet Liothyronin for nogle år siden, men syntes ikke, jeg fik det bedre. Nu havde jeg egentlig besluttet mig for at prøve Armour, men tør ikke, før jeg er kommet bare en lille smule ovenpå.
Jeg har været sygemeldt i 4 måneder, og jeg vil bare gøre alt for at komme tilbage på arbejde. Mine symptomer er en underlig blanding af den sædvanlige træthed, "brainfog", tristhed, tørre slimhinder, ulyst til socialt samvær - ja, du kender jo selv alle symptomerne. Men oveni i alt dette har jeg fået ondt i brystet, hjertebanken, hovedpine, høj puls og noget, der ligner angstanfald. Jeg tror, at det er en blanding af overgangsalder, rod i stofskiftet og måske en depression, som jeg altså aldrig har haft før. Jeg har selv opsøgt en psykiater, så det er altså ikek min endokrinolog, der har antydet depression. Hun har ledt efter fysisk sygdom, men jeg fejler intet ud over stofskiftet, som hun jo af gode grunde synes er velreguleret.
Så jeg prøver de antidepressive, omend jeg her på 5 dagen har det frygteligt! Angst og uro er værre end det var før, jeg har stadig ondt i brystet, hjertebanken og uro, fryser m.m. Men jeg prøver at holde ud indtil videre. Hvis det så ikke har nogen effekt, må jeg i gang med Armour.
Det er dejligt, at du vil skrive om dine egne erfaringer.
Jeg er spændt på at høre dine erfaringer med Armour. Håber meget, at de hjælper dig.

Mange hilsener
Louise