Hvis prisen ikke påvirkes av type resept, så er det mulig du husker feil da, baremei, siden heisann og jeg hadde ca samme pris på 30 milligrams. Men husk at legen min sa at apoteken tok 25% - det kan ha vært ca 25%, det vet ikke jeg, men det kan da i så fall forklare litt ulike priser.

Heisann ;)
Med det n'Finn forteller, så stemmer ikke helt det med at jo sterkere de, jo dyrere blir de, men jeg vet jo ikke, for jeg har jo ingen egen erfaring her...

Baremei
Betaler også gladelig, for alt som er nødvendig, bare jeg hadde hatt pengene til det. Det er når penger ikke finnes, eller i alle fall bare penger til noe av det man trenger, man må vurdere nøye hva man skal gjøre.

Høres bra ut med eksamen og at hjernen fungerer. Hadde bare det fungert igjen hos meg, så hadde det vært et utrolig fremskritt, for den var tidligere mitt største aktivum - t.o.m. mange år inn i alle de forferdelige symptomene, selv om jeg etterhvert bare kunne kjøre på 1/2 maskin og mindre. Var alltid en av de beste i klassen og ble kalt et geni, nok mye i spøk da. Følte meg ikke særlig glup, men etter mange år med de uttalelsene, så skjønte jeg at jeg ikke var komplett idiot i alle fall - men det er mer enn hva jeg kan si nå Likevel, det er nok de forferdelige smertene jeg ønsker meg først bedre av - nettene er rene h...., har så vondt over alt, kan ikke ligge mange minuttene i samme stilling, må snu og snu meg - t.o.m. i natt med 3 ulike sovemedisiner. Og temperaturintoleransen - for den er jo indirekte skyld i mange av smertene, får bl.a. alltid en forferdelig hodepine med en gang temperaturen kommer over 20 grader. Og det forstår jeg ikke, for om vinteren må jeg ha minst 25 grader i stua, og kan fryse forferdelig likevel. Jeg er så gal som det kan gå an å få blitt! Og det er jeg så lei av ;)