Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
22-06-07, 00:10 #11
Ja, Nora, det er jo en mulighet (hvis hodet mitt kunne fungere litt til regning da ;) )
Men så er det jo det at hvis jeg har hatt tette reseptorer eller ikke hatt virkning pga mangel av T2, T1, T0 eller noe, og såå begynner med Armour og det går rett inn i cellene og gjør jobben sin - vel, kan jeg da ikke få et ubehagelig sjokk? Jeg tror jeg skyndter meg langsomt (bare tålmodigheten holder), men ikke begynner helt på bunn heller
60 milligram ga jo 38 µg T4, var det ikke slik? Hvis jeg så legger til 50 Lev, så har jeg 88 mikrogram T4. Tror jeg tar sjansen på det, er kanskje litt mer bekymret over 9 mikrogram T3, eller dvs - når jeg siden øker dosen. Men jeg får øke forsiktig, og dele dosen opp i flere porsjoner ut over dagen."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker