Hei Stina

Det var en periode hvor det var veldig dårlig med spising og veldig hard trening. Nå Spiser jeg bedre og trener ikke så hardt Det er ikke så lenge siden det begynte og gå bedre så håper det fortsetter sånn

Jeg har ikke hørt med legen min om hun synes jeg kan gå uten de. Men jeg fikk kjeft en gang for jeg var en periode uten dem jeg viste ikke at man skulle ta de livet ut. Ivertfall sa legen jeg måtte ikke stoppe sånn det er farligt men jeg døde jo ikke jeg eller var noe dårligere for det

Det var da den perioden hvor jeg flyttet og måtte bytte lege og den andre legen sa ingenting om at jeg behøvde og ta de tablettene livet ut men sku ta de for stoffskifte var lavt da jeg var veldig syk.

Så er da ikke lett blir jo forvirra jeg da

Legen min sier Prøvene dine er bra og hun tok jo også ned dosen min men så spurte jeg igjen om jeg kunne øke så fikk lov og ta 150 mg 3 dager i uka og de andre dagene 100mg men blir litt sliten passe på da skal jeg ha det og en annen dag det :,(

Jeg tror ikke legen min kan noe særlig om stoffskifte så er sa vansklig og prate med henne om det. For hun mener det er bra men det er jo ikke helt bra som noen her inne på forumet sier.

Noen spørsmål hvor høyt bør mitt tall ligge, at da er det bra ? Hvor høy dose må man da ta ?

Er det for at jeg tar for lav dose medisin at jeg hele tiden får Urinveisinfeksjon eller kan det være andre grunner sorry rare spørsmål

Klemz fra Lilja