Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
21-06-07, 22:57 #11
Tusen takk, alle sammen, for alle nyttige tilbakemeldinger
Hm... sitter her og nå og lurer på om jeg skal starte på 60 milligram /ca 1 Grain Armour og 50 mikrogram Levaxin. Jeg må tenke litt mer på det. Kanskje 60 Armour/ 25 Levaxin.... Tja, tja...
Og så ser jeg at dere har diverse forslag til forskjellige steder å kjøpe Armour o.l. Jeg er jo så forvirret og tåkelagt, at det hadde vært fantastisk fint om dere tok med link til nettopp der dere kan få tak i produktet til den prisen dere forteller om. Bortsett fra Glostrup Apotek, kanskje, Louise, dem fant jeg på nettet for ikke så lenge siden, så da finner jeg vel tlf. nr. der.
Men så er det en ting: Hun på apoteket sa faktisk at legen kunne søke om at jeg kunne få produktet på blå resept. Har dere hørt noe slikt? Men om jeg skal kunne få det, så må jeg vel bruke det jeg kan få tak i på registreringsfritak og så etterhvert kunne fortelle om bedring (hvis jeg får det)? Legen søker vel ikke om jeg ikke blir bedre enn på syntetisk thyroxin? Og han søker vel heller ikke for meg hvis jeg bruker et annet produkt enn nettopp det som det skal søkes om på blå resept?
Er det noen som vet hva 60 milligrams Armour Thyroid koster på registreringsfritak i Norge?
(Ja - n'Finn - du forvirrer den forvirrede ;) Men jeg får vel tak i det litt etter litt... Hvor kjøper du dine 2Grains?)
(Louise - vet du om man kan kjøpe Melatonin hos Glostrup Apotek og hva det koster? Legen min anbefalte meg jo faktisk å kjøpe Melatonin andre steder, han mumlet jo også et eller annet om resept her...)
Takk igjen, alle sammen, og riktig god bedring til dere også
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lav kropsstepratur og hovne lymfekjertler bak i nakken
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-01-08, 14:50 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26

Svar med sitat
Bokmerker