Side 4 av 4 Først 1234
Viser søkeresultater 31 til 39 av 39
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja, det kan du ha rett i Nora, men det hjelper lite når de ikke slipper meg til hos endo her i byen. Og at jeg i tillegg er skarp fattig og ikke har økonomi til å gjøre noe i det private helsevesen. Vurderer å spare opp penger til en tur til Balder, men det blir mange forsakelser om jeg gjør det.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Som du sa, legene tar ofte ikke stoffskiftet alvorlig og hos deg tror vel legen (det blir elgen når jeg skriver fort...) at du ikke tar dem som du ska, akkurat som du skrev i begynnelsen her......
    Det er nok bedre å få en offisiell graves-diagnose enn en fra en privat lege. Ellers kan helsevesenet bli gretten. Huff, så mange hensym man må ta.
    Det går an å skrive direkte til endokrinologisk poloklinikk og spørre om man burde hatt en graves-diagnose. Noen her har henvendt seg direkte og fått hjelp.
    Men hennes blodprøver var verre tror jeg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ohoi - det skal ikke være lett.

Beste tanker og ønsker til deg, i alle fall!

Husk å ringe eller skrive til Aker igjen....

nora
    Hva er det opplegget til ebiografi du snakker om, og kan du legge inn de linkene du nevner?
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

anbefaler at du doserer deg selv forsiktig og sakte. det har jeg gjort selv, og det hjelp maaassseee. begynte med ekstra dose et par ganger i uka, ventet ei uke, økte ei gang i uka til, osv.
    ikke noe problem så lenge man lytter til signalene.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg fikk aldri svar fra Aker.
    Og sist vi sjekket var TRASen innenfor normalen, men jeg tror akkurat det at antistoffene svinger gjør at jeg også svinger. Burde gjerne sjekke ut det med private endoer. Fikk et navn i Bergen, men det er jo et stykke å reise. Jeg får se...

Isa1 Jeg har tenkt på det og bestemt å ikke justere selv nå. Får vente til jeg ser hvordan det går på attføringsopplegget mitt
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hvor ofte sjekker du TRAS'en da?
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Har tatt prøven 2 ganger.
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Næmmen, bestill prøve nå! Den må jo overvåkes hvis den skifter så ofte. Og kan du vise sammehengen mellom variasjon i denne og formen din, så har du kanskje kommet et skritt lenger.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Legen vil ikke se meg på 3 måneder. Og for å være ærlig så gidder jeg ikke mase. Har mer enn nok å forholde meg til
    Hilsen Anne Ma

Side 4 av 4 Først 1234

Lignende tråder

1. Knutestruma - Fine blodprøver
    Av Angelina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 22-10-07, 19:19
  2. huff så meg i speilet i stad
    Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 5
    Siste melding: 17-03-07, 17:46
  3. Oppgitt
    Av Trinelise i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening