Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Ingen Armour alligevel
Threaded View
-
20-06-07, 11:03 #7
Re: Ingen Armour alligevel
Jeg er bange for, at dette "sorte hul" er mere end bare en talemåde...
Opprinnelig skrevet av Louise
Men Louise altså... du bliver nødt til at kravle op af hullet igen og genoptage håbet. Det hører med til at bringe sig selv ind i en mental tilstand, så man også får det bedste ud af medicinen... For selv på Armour kan man være "ovenpå" for så at dykke ned igen, mens kroppen vænner sig til medicinen.... Denne tilvænning kan ske hurtigt, men det kan også tage 1/2 eller 1 helt år.... Og det kan ikke nytte, at man hver gang der melder sig nogen modgang - lader sig falde i det "sorte hul" igen. Du er nødt til at holde fast i dig selv, din beslutning og dit håb. Denne "opgave" er næsten vigtigere end alt andet og uden disse 3 vigtige punkter - vil også medicineffekten blive påvirket...
Louise
Du starter bare med medicinen fra Glostrup.... de har ca. 5000 tabletter på lager.... det er nok til at finde ud af hvordan du reagerer og hvis det går som det skal - er jeg sikker på, at vi kan finde ud af noget m.h.t. yderligere forsyninger... Det er du nødt til at stole på, selv om du har svært ved det....
Et sted skal man begynde og hvis jeg skulle sikre mig 1100% - havde jeg aldrig kommet i gang. Du er nødt til at stole på, at det nok skal gå og gå godt
Louise
Hvor er du?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Helt rask... men alligevel syg?
Av Nocturne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 13-11-07, 19:49 -
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker