Viser søkeresultater 11 til 20 av 36
-
05-02-07, 19:31 #11
Jeg merker det jeg også, men blir ikke virkelig dårlig av det. Bare slappere liksom.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
15-06-07, 09:15 #12
Bruker
- Medlem siden
- May 2007
- Sted
- Østfold
- Meldinger
- 12
Når jeg glemmer å ta levaxin......
Av og til så har jeg en tendens til å glemme å ta "pillene" mine hver dag. Spesielt hvis jeg er trøtt og sliten etter en lang uke på jobb.....
Det som er så sinnsykt irriterende når jeg glemmer å ta de er at jeg blir helt utslått TO dager etterpå. Da blir jeg så sinnsykt trøtt og tung i kroppen at det eneste som nytter den dagen er å sove....
Er det flere som har det slik?
Jeg har en dosett eske som jeg bruker til pillene mine, men alikevel så klarer jeg å glemme de..
Er ikke jeg flink!?!Nerusvi
-
15-06-07, 09:35 #13
Jeg har også doseringsæske til en uge, fordi jeg er så glemsom. Jeg har lavet det til en vane hver aften lige at kigge på æsken, når jeg børster tænder. Prøv at indarbejde det som en rutine - det har virket for mig.
MVH Lene
-
15-06-07, 12:03 #14
Er lurt med en ukedoseringseske ja - flere her er glemsomme

Men det er ikke så farlig om du glemmer en dose i ny og ne, men ta den når du kommer på den.
Husk på at matinntak påvirker opptaket av T4 enten den er syntetisk eller biologisk.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-06-07, 15:06 #15
måtte også kjøpe dosett... trodde dette var noe gamle mennesker hadde jeg....
du husker på å ta de du glemmer håper jeg?
he he
jeg mener når du har glemt en pille en dag må du ta den senere når du kommer på det igjen i tillegg til de du ikke glemmer silk at ukedosen ikke blir mindre
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
15-06-07, 15:16 #16
Bruker
- Medlem siden
- May 2007
- Sted
- Østfold
- Meldinger
- 12
Joda, jeg husker å ta de til slutt....
Men, er det flere som får problemer to dager etter de glemmer å ta pillene?Nerusvi
-
15-06-07, 17:00 #17
Kjenner meg godt igjen i det. Har også doseringseske, men bruker varsling på mobilen. Løste mitt problem med glemsomhet...
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
15-06-07, 23:11 #18
Jeg har doseringsesken på stuebordet. Det hindrer meg i å glemme dem
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
17-06-07, 19:00 #19
løsningen er huskelapp på mobiltelefonen med alarm:=) funker som bare det.
selv tar jeg de i tillegg til omega og sånt rett før frokost, og da blir det nesten umulig å glemme.
-
18-06-07, 00:46 #20
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2006
- Sted
- NORD-TRØNDELAG
- Meldinger
- 7
Jeg har omsider.... ved hjelp av dosett-eske, klart å få inn en rutine med å ta medisinen min når jeg pusser tennene på morgenen. Men dere som sliter med å huske dette, dere er ikke alene. Før jeg fikk ordnet meg med dosett-eske, kunne jeg ta morgenrunden på badet og 5 minutter senere hadde jeg ikke peiling på om jeg hadde tatt levaxin eller ikke.
Hukommelse er etterhvert blitt ett mareritt for meg!!!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Merkes det om man glemmer tabletten en dag?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-06, 07:09
Svar med sitat
Bokmerker