Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Skummelt
Threaded View
-
14-06-07, 15:14 #14
Det er slik jeg også har det. Det er som å gå rett inn i en vegg uten forvarsel. Det er ikke snakk om kondis eller lignende. For jeg har dager jeg fungerer helt som jeg skal. Kanskje derfor jeg i gåsetegn kaller det anfall. Det er bare ikke logisk at jeg får disse episodene.Jeg blir og plutselig veldig sliten, uten at jeg tenker på det som "anfall". Er ikke sikkert at dette er den samme opplevelsen som du fikk i vannet.
Men jeg kan bli så sliten av "tull" , at jeg sleper føttene etter meg for å sette meg ned. Der sitt jeg, apatisk, med følelsen at jeg klarer ikke å løfte en finger. Etter å ha hvilt ei stund, klarer å gå legge meg. Noen ganger kan sitte flere timer å stirre på tv, uten at jeg egentlig bry meg hva som sendes. Og kan føle meg bedre og yte litt igjen.
Noe er sikkert dårlig kondis og røyking, men å bli så sliten? hm..
Synes ihvertfall at det er helt jævlig fordi som sagt så kommer det av minimal fysisk/psykisk anstrengelse.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Nå skal jeg slutte med Levaxin - litt skummelt?
Av miramax i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 27-05-07, 12:56

Svar med sitat
Bokmerker