Føler akkurat det samme som deg. Legen min sier at i 95% av tilfellene så finner legene ingen årsak til forhøyet blodtrykk. Som du sikkert vet setter høyt blodtrykk deg i faresonen for mange forskjellige sykdommer og det er nettopp derfor du ikke skal gå særlig lenge før du blir satt på medisiner.

Det er jo kjempeflott at du har klart å gå ned 10 kg da! Det er mange gevinster å få av å være normalvektig. Skulle ønske at jeg klarte å komme meg ned. Har gått opp mange kilo jeg også. Faktisk hele 30 kg på noen få år.

Jeg har funnet ut at eneste måten å komme noen vei på er å MASE. Jeg forlanger at jeg skal bli sendt hit og dit jeg. Har også hatt mange lett forhøyede blodprøver det siste året.

Når det gjelder den susinga i øret. Har du lest noe om Meniers? Jeg mener det gir deg susing i øret og svimmelhet. Hadde en nabo med det nemlig. Øre, nese, hals spesialister er de som kan mest om det, så det kan hende at det er nettopp dit du bør henvende deg.

Du kan jo alltids ta en google søk på Meniers og se om det stemmer overens med symptomene dine.

Uansett håper du finner en løsning. Vet akkurat hvordan du har det!