Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Høyt blodtrykk???
Threaded View
-
13-06-07, 06:46 #7
Bare synd at legene ikke vil hjelpe meg når det gjelder dette, føler meg bare værre å værre jeg, og det eneste jeg får er henvisning til voksen psykiatrien. Holder på med slanking selv, og har jo gått ned ca 10 kilo siden påske, dette nettopp pga blodtrykk og lett forhøyede verdier på enkelte blodprøver noe mer er det jo ikke jeg kan gjøre med det, og når legene ikke vil blir man jo bare gående sånn. Er så ute av form enkelte dager, at jeg bare må gå å legge meg ned på sofaen, svimmel selv når jeg sitter, og den forferdelige susinga i ørene hele tia gjør meg gal, fikk tilbud om henvisning til øre, nese, hals, men skjønner ikke helt hva jeg har der å gjøre? Finner jo ingeting likevel.....
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Blodtrykk
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 24Siste melding: 19-09-07, 11:10 -
høyt blodtrykk, ujevn puls
Av sivcath i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 24-04-07, 10:55 -
hypo og høyt blodtrykk, kan det ha noen sammenheng?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 24-03-07, 20:05

Svar med sitat
Bokmerker