Viser søkeresultater 41 til 50 av 73
-
10-06-07, 12:48 #41
Hos gravide skal TSH helst ligge mellom 0,5 og 1,5
Har også mistet to ganger tidligere, men da visste jeg ikke at jeg hadde lavt stoffskifte. Vet forresten ikke om jeg hadde det heller da, fikk ikke symptomer på det før etter forrige gang jeg mistet.
Nå som vi passer godt på, skal det nok gå bra
-
20-06-07, 10:20 #42
Hørte hjertet til babyen min idag :)
I dag hadde jeg 1 time med jordmor. Var en koselig dame og vi satt der en time. Gubben var med meg noe hun syns var koselig.
Etter mye snakk så spurte hun om jeg ville høre hjertelyden og da var det ikke nei i minn munn. Etter litt leting så fant hun sterkehjertelyder og det dundret avgårde. En morsom opplevelse. Nå vet jeg i allefall at det er noe der inne.
Har jo ikke hatt følelsen av og være gravid. ingen plager bare litt trøtt. så nå må jeg bare vente 2 dager så skal jeg på UL. Da vil jeg se bilde av mitt lille mirakelHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
20-06-07, 14:27 #43
Så koselig!!
hvilken uke er du i?
Jeg er i uke 7, ca., vet ikke når jeg skal til jordmor, egentlig...?
Har ikke fått noen time i allefall...
Alltid deilig å høre hjertelyden...og UL er spennende... gled deg!!
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet. Sluttet brått og røyke og det utløste "dritten"...
Gravid i gjen - god oppfølging denne gang...
-
20-06-07, 16:22 #44
Så herlig da
Jeg skal til jordmor neste uke, altså når jeg er i uke 16
Gleder meg!
-
20-06-07, 16:31 #45
Jeg er 18 uker på vei nå merkelig og tenke på at om 14 dager så er jeg halvveis.. føles ikke slik.
Var og kjøpte bilsete på mandagen. Det var salg i oslo så jeg dro ned og fikk meg et kjempefint sete i den fargen jeg ville ha til 1299,-
Mamma og pappa skal kjøpe vogn til oss så vi må bare finne en vi liker så kjøper de.
Gleder meg som et lite barn på julaften til fredagen. har time kl 10. Håper og få masse fine bilder med meg hjem. venninnen min fikk med seg 8-10 stk tror jeg.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
22-06-07, 21:15 #46
Var på UL i dag... :O)
Alt så helt perfekt ut
og vi skal ha en liten GUTT :O)
Var kjemperørende og se han ligge der og sprelle. helt levende, et lite vesen inni magen min.... nesten uvirkelig..
Nikolai er navnet vi har valg... i allefall som sambo og jeg er enig om. hehe... Hadde hele tiden trodd det var jente så vi skulle egentlig kalt barnet Nora.
godt vi hadde funnet guttenavn og :O)
Gått i egen rus idag.. en mammarus..Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
24-06-07, 01:12 #47
Gratulerer Grynet!!!!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-06-07, 08:04 #48
Gratulerer, kos deg og nyt tiden framover nå
-
24-06-07, 08:44 #49
Gratulerer så mye!
Jeg ville også ha Nikolai...men svigerfar liker ikke navnet sitt. :( Så da fant vi et navn lenger bak i slekta, fra tippldefar og 3tippoldefar; Henrik.
-
24-06-07, 14:40 #50
Gratulerer med en liten gutt, Grynet! Tenker det må ha vært en herlig opplevelse
Ã…, kan nesten ikke vente til min tur. Hele tre uker til, sukk.
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52
Svar med sitat
Bokmerker