Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Hei på dere
-
08-06-07, 20:35 #1
Hei på dere
Har sneket litt rundt og lest en stund, og både kjent meg igjen i og hatt mye nytte av de erfaringene dere har delt. Tenkte tiden var inne for å bli med på leken "på ordentlig".

Jeg er en Oslobasert frøken på snart 29 år, fikk diagnosen Graves/høyt stoffskifte for snart 3 år siden. Gikk et års tid på NeoMz, ble stabil, og var det en god stund (halvannet år), før jeg så fikk et solid tilbakefall for halvannen måned siden... Nå er jeg 100% sykemeldt på sjette uka, nokså kaputt, og temmelig lei på generelt grunnlag.
Håper nå å kunne bli kjent med dere og dra enda mer nytte av alt dere kan og vet, og - så sant som det er sagt - felles skjebne = felles trøst.
- jane
-
08-06-07, 20:45 #2
Heisann!
velkommen
jeg har også diagnosen Graves etter 10 år med hashimotos...
håper du fårmasse hjelp her inne, det har i alle fall jeg fått
og... håper du blir bedre snart da.
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
08-06-07, 22:25 #3
Velkommen skal du være
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-06-07, 09:57 #4
Hei Jane. En i familien hadde slik også.
Pussig nok gikk den andre episoden med hyperthyreose som dugg for solen når hun gikk over til glutenfri kost...gluten er en kjent trigger av TRAS- antistoffer. Kanskje hun var heldig?
nora
Svar med sitat
Bokmerker