Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Slanking
Threaded View
-
07-06-07, 06:37 #10
Har ikke gått noe ned siden sist, har fått en skikkelig nedtur og er lite motivert. Fikk beskjed fra legen om at det ikke hadde noe hensikt å henvise meg til endokrinolog, og spesielt ikke når jeg har vektnedgang. Ærligtalt de fleste vil vel få en form for vektnedgang på ca 1200 kcal, kommer ikke av seg selv akkurat. Føler at hun har fått det som hun ville, en del av avtalen mellom oss var at om jeg gikk med på henvisning til VOP(voksen psykiatrien) så skulle jeg få henvisning til endokrinolog, men nå nekter hun å gi meg det. Blir mye arbeid for henne sier hun, og en skuffelse for meg når jeg får avslag. Går ikke det på hva hun skriver i henvisninga da? Jeg var skikkelig motivert, og så positivt på det, men nå føler jeg at jeg blir straffet for å gjøre en innsats. Holder fremdeles på de fleste av endringene mine når det gjelder å kutte ut smør, sukker osv, men teller ikke kalorier og mengder lengre, må komme meg opp av gropa igjen men klarer det ikke akkurat nå, prøver å unngå vektoppgang.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
slanking å lavt stoffkifte
Av Shelley i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 25Siste melding: 21-01-10, 21:29 -
slanking og lavt stoffskifte
Av Alice i forumet MeningsmålingerSvar: 6Siste melding: 27-02-08, 10:29 -
når slanking ikke nytter ...
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 14-08-07, 21:08 -
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28

Svar med sitat
Bokmerker