Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: ekkel kikker
-
03-06-07, 23:53 #1
ekkel kikker
To søndager på rad nå har jeg blitt plaget av en ekkel mann som kikker inn vinduet. Det er ekkelt han ser inn glassdøren på verandaen. Står på en gangsti oppforbi og glor. I tillegg er det noen som ringer fra skjult nummer og legger på hele tiden. Jeg håper ikke det er ham . Ekkelt :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
-
04-06-07, 00:30 #2
Nei fyda! :twisted: Det der er da ikke bare ekkelt. Kan være farlig. Har du ingen mannlige venner eller kjæreste som kan ligge på lur og ta ham neste gang? I alle dager da....!!!! Dette må du ikke finne deg i altså. Politiet? Noen andre kreative forslag? Bor du alene? Ikke langt unna andre håper jeg....? Helledussen! Noe så skrekkelig!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
04-06-07, 22:53 #3
Jeg har ingen kjæreste,men jeg har jo en far da. Har ikke villet plage foreldrene min med dette enda, for de vil bare bli engstelige. Jeg har ringt politiet og de sa at jeg måtte gå ut og si til ham om han kom neste gang at jeg ikke likte at han sto og så inn og at jeg skulle ringe politiet om han ikke holdt opp.
Ellers så har jeg en sint katt som ikke liker fremmede så håper han er redd katter.
Det er mye hus rundt her, jeg bor i rekkehusleilighet og har alarm. Men det er ekkelt likevel. Ble ikke mye søvn i natt.
-
05-06-07, 06:17 #4
Ha en kraftig lommelykt ved siden av deg, neste gang du ser han går du bort til vinduet å retter lysstrålen direkte på han samtidig som du holder mobiltelefonen opp for å vise at du taster nummeret til politiet.
Jeg vil ikke anbefale deg å gå ut.
-
05-06-07, 08:48 #5
Det var politiet som sa det faktisk. Han kommer når det er lyst idioten, så jeg vurderer å ta med mobiltelefon og fotoapparat ut så kan politiet få se hvordan han ser ut.
-
05-06-07, 10:45 #6
Ja, det er helt utrolig at politiet kan si sånn, det er mange nok skrekkhistorier i avisene, du behøver ikke bli en i statistikken. Det med å ta bilde er en god ide :idea:
-
05-06-07, 21:30 #7
Kom på at om det ikke nytter å snakke til ham så kan jeg spørre om å låne naboens hund og håpe at den kan jage ham Det er en diger bokser.
-
05-06-07, 21:41 #8
Super ide :twisted:
-
09-06-07, 23:49 #9
Han kom tilbake på fredag. Sto og glante. Da ble jeg forbannet :twisted: :twisted: og gikk ut og spurte om han sto og så inn til meg. Nei det gjorde han ikke. ( lyver også :evil: ) Jeg gjorde det klart for ham at jeg hadde sett ham før flere ganger og gjentok det seg ble politiet kontaktet. Håper det hjelper. :evil: :evil: :evil:
-
10-06-07, 08:20 #10
Får håpe det hjelper da, det er nok ikke like interessant å kikke når du vet om det
Lignende tråder
-
Kjempe reaksjon etter jeg tok Magnesium !!!!
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 3Siste melding: 16-04-07, 19:18
Svar med sitat

Bokmerker