Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
29-05-07, 21:05 #10
Hei Stina
Først og fremst vil jeg si at det er ille å lese at du sliter så fælt. Jeg håper du snart finner en løsning på problemene dine. Om du går over til andre tabletter håper jeg det er til det bedre for deg.
Jeg skal ikke forsøke å gi deg noen råd, men jeg ser at du er inne på karbo eller ikke karbo. Og det er noe i det at vi skal ha litt av det. Hvis jeg skal driste meg til å si det jeg mener (og det skal jeg vel? he, he) så tror jeg problemet med karbohydrater er at det har vært en for stor del av kosten vår. Vi har blitt vant med å bruke for mye av det og for lite av grønnsaker og proteinrik mat. Jeg tror på å bruke den kunnskapen og fornuften vi har og spise variert og mest mulig vanlig. Med vanlig mener jeg det vi seinere også skal spise, ikke legge opp til noe som blir spesielt og vanskelig å opprettholde.
Vi har vært inne på stress og hva det resulterer i også. (I en annen tråd.) Jeg drister meg også til å komme med noen tanker her om det. Jeg tror det er bedre å kose seg med litt karbohydrater og drite i dårlig samvittighet for å gjøre det enn å hele tiden være som en vaktbikkje over seg selv og passe på å gjøre det som er "riktig." Senk skuldrene dine og vær snill mot Stina, det fortjener hun.
STOR klem fra Lie
Lignende tråder
-
Anbefalt "Armour" av endokrinolog!
Av gunnda i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 14-06-08, 21:27 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Artikkel om høyt stoffskifte i "Bedre Helse"
Av hias i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 24-07-06, 13:34

Svar med sitat
Bokmerker