Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
27-05-07, 12:48 #11
Det kan jo også være slik at plagene blir relatert til andre ting slik som overgangsalder, hvis depresjon er et av symptomene så er man deperimert og trenger antidepressiva og blir enda sykere, eller at det er eldre mennesker som ikke blir bra og relaterer trøtthet, o.l til alderen.
-
28-05-07, 14:10 #12
Ikke veit jeg hvorfor, men jeg var frisk som en fisk i 8 år på levaxin, får det gikk søkk nedover. Prøvde med Liothyroin først som tillegg, også alene, men ingenting hjalp. Med Armour gikk det noen mnd, så var jeg på oppovertur igjen.
Etter snart 1 år på armour er jeg kun tilbake i 60%, og får 40 % utbetalt i tillegg av trygdekontoret. Har søkt KLP om 40% varig uførhet, og venter i disse dager på svar fra de.
Er noe plaget av hukommelses-svikt og konsentrasjonsproblemer, men kroppen henger hvertfall med.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
28-05-07, 17:05 #13
Mener det står i boken Thyreoideasykdommer at 10 % ikke blir bra. Jeg har lest den prosentandelen flere ganger, men kan ikke nøyaktig peke på hvilke sammenhenger det kommer opp. Jeg tror selv at 10% er ALT for liten prosentandel. Jeg tror folk sliter seg skvett fordervet for å klare å være fullt arbeidsføre.men jeg mener å ha sett flere steder at en del ikke blir braHilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hvorfor blir noen så dårlige av jodtilskudd (kelp, m.fl)?
Av Siri Ann i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 25Siste melding: 20-01-13, 15:44 -
hvorfor har jeg fått hjertebank når jeg sluttet med levaxin?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 03-05-07, 21:40 -
noen som vet hvorfor jeg blir nummen i 2 fingre og 2 tær?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-04-07, 08:01
Svar med sitat
Bokmerker