Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
28-05-07, 06:03 #39
Godt nok er jeg ofte udslidt og orker kun lidt på de dårlige dage.... men min viljestyrke fejler ikke noget og jeg holdt så fast på min beslutning, at det fik min søn til at indse at det er alvor.
Opprinnelig skrevet av Anisa
Han har ikke alene læst Mary Shomons brev, men hjalp også med at få det oversat til sprog - alle her og andre steder kan følge med i, uden at skulle slå knuder på den i forvejen trætte forstand.
Han var tavs og chokeret i flere dage....
Jeg vil derfor stærkt anbefale, at de restkræfter vi måtte have tilbage efter hver dag med ubærlige udfordringer - forsøges anvendt til at tvinge de nærmeste til at fatte hvad det lave stofskifte gør ved os, og indirekte - også ved dem selv.
Vi har ikke brug for at spilde vores restenergi på, også derhjemme at "kæmpe" mod vores nærmestes uvidenhed og lide i stilhed under de urimelige krav de uforvarrent stiller til os hver eneste dag.
Det er IKKE Urimeligt at forlange forståelse af dem vi elsker og som elsker os. Først når de forstår, kan de hjælpe os, vi kan hjælpes ad og støttes til at lede efter en vej ud af suppedassen.
Hvis hele familien synligt og højlydt stod last og brast bag den syge - ville lægerne ikke turde affærdige og afvise os, som det er tilfældet i dag. Ikke efter at alvoren OG styrken i støtten er gået op for dem.
Last og brast med den syge. Mindre gør det ikke! Tak for at du læste mit indlæg.
Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker