Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    May 2007
    Meldinger
    104

Standard Homeopatmedisin mot høyt stoffskifte?

Hei er der flere som har prøvd homeopati mot høyt stoffskifte? Selv har jeg lykkes ved tilbakefall 2 ganger. Denne gangen er jeg litt mer spent, Men homeopaten min sier at om jeg ikke blir frisk, så kan jeg i allefall holde det i sjakk hvis jeg tar et middel over lang tid..... skal ta nye prøver nå, og er kjempe spent...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Spør om han har noe for lavt stoffskifte - autoimmun variant ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    May 2007
    Meldinger
    104

Standard

Han har behandlet begge deler sier han ja.... Ble grundig intervjuet i forhold til om jeg var sikker på at jeg hadde høyt- og ikke lavt + om jeg hadde tatt kontakt med lege osv. Homeopati er rare greier, det er så individuellt fra person til person hva som virker. Det finnes en drøss med midler mot samme sykdom, noen ganger er det et middel for noe helt annet som virker.... Kroniske ting er vanskerlig å behandle - så ofte må en prøve flere middler. På akutte ting kan en lykkes med å prøve seg litt frem på egen hånd, men på kroniske ting som stoffskifte må en nok ha individuell behandling fra en homeopat ja..... i allefall hvis en skal holde seg frisk over tid.

Det som er så dumt er at det er så himmelvidt stor forskjell på disse homeopatene.... Ser du bor en god del lengre sør enn meg.... kan desverre ikke anbefale deg noen der nede. Hvis du har lyst til å prøve, får du vel rett og slett ta en ringerunde, og og spørre om de har erfaring med stoffskiftesykdommer - Har best erfaring med homeopater som bruker "høye" potenser og driver bare med homeopati, ikke masse andre greier.

Eller karnsje noen her inne har noen å anbefale i sør?

Lignende tråder

1. Har jeg høyt stoffskifte?
    Av Daisy_flower i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 02-11-09, 16:57
  2. Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
    Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 8
    Siste melding: 11-04-08, 08:55
  3. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  4. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn