Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
Hva med å få Armour godkjent som legemiddel på blå resept "via" Aker Universitetssykehus? Det må da være et bra organ for slikt? Noen som vet hvordan Aker stiller seg til Armour?
Det var Aker sykehus som søkte for meg, på eget initiativ fra overlegen på thyreoideaklinikken.
Jeg opplever henne som litt verken-eller, og hun overlater til meg å bestemme, og er enig i at effekten er forbløffende. Jeg har vært pasient hos henne i 6-7 år til sammen, de 3 siste har brukt Armour.

Hun legger altså ikke mye krefter i å dømme/bedømme så lenge effekten er så påtakelig som hos meg. Og et pakningsvedlegg hadde hun i skuffen sin første gangen jeg "tilsto" at jeg brukte Armour gjennom fastlegen.

Jeg kunne prøvd å gå tilbake på en syntetisk kombinasjon, for deretter å argumentere for armour hvis ikke forsøket ga ønsket effekt.

Men det er jeg ikke villig til - jeg har vært syk i for mange år til å gamble på dette for å spare noen kroner jeg har anledning til å svi av hvert år. Da lar vi det være som det er og beholder formen. Og det er hun skjønt enig i.