Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
23-05-07, 23:54 #11
Sv: Om Armour, refusjoner og litt til
Hm... jeg har tenkt litt på Armour de siste dagene - om jeg skal vurdere å se om legen går med på at jeg får forsøke det. Jeg har visst tette thyreoidea-reseptorer eller noe - kanskje de er så fintfølende at det må mer naturlige ting til. Men jeg ville nå gjerne vite hvordan de stakkars grisene lever og dør før jeg gjør det da. Er det ikke mulig å få det til? Og da må det være de grisene vi i Norge får Armouren fra - kom den fra Nederland, eller...?
Så har jeg jo en lege som er ganske åpen og villig til mange ting, men jeg kan ikke vite hvordan han vil reagere på en Armour-forespørsel, han tok "krigsdansen" når jeg spurte om ME. Hvis han er villig, så tror jeg nok han har en del fornuftige ressonementer å komme med i så fall. Kanskje jeg må bearbeide han først med gode og saklige argumenter fra velkjente utenlandske tidskrifter, og da må jeg ha hjelp av dere til å finne dem. For det finnes vel ingen fra Norge?
Hvis disse tingene falt på plass og jeg evt ble bedre, kunne jeg godt gå med på "press", da også med uttalelse fra legen om han er villig etter at evt mirakelet er inntruffet.
Ellers vet jeg ikke hva dere betaler for Armour. Det kommer vel an på hvor dere får det fra. Bestiller dere det på nettet? Og er det ikke flere ulike nettsteder dere kan bestille det fra? Men hvis legen deres er villig, så kan det altså bestilles på registreringsfritak i Norge, har jeg vel lest her inne? Samme som Melatonin i Norge kan. Jeg vet ikke hva Armour koster da, men Melatoninen er ikke billig på registreringsfritak.
Skulle man f.eks. kunne få Armour på blå resept, så må det vel en godkjenning til av det som legemiddel - og det er vel en årelang prosess, eller...? Uansett, et sted må man jo selvsagt begynne.
(PS - har hverken råd til frisør eller bukse til 700 jeg ;) )
Jeg roter jo som vanlig helt forskrekkelig
Er det Armour på registreringsfritak som kommer fra griser i Nederland? (Ellers kommer jo Armour fra USA vel fra griser i USA, eller var det Canada?)
Står det noe om Armour på Eyr?
I linken din, baremei, sier du eller noen andre noe om at Armour ikke kan godkjennes som legemiddel fordi det er to virkemidler i stoffet (regner da med at det er T4 og T3, men hvis det er det, så er det vel faktisk flere "virkemidler", T2, T1, T0???)? Hvis det er tilfellet, så kan man vel ikke komme noen vei uansett hvor mye press man legger på? Da er det vel loven som skal endres, og hvordan skulle man få det til?
Hva med å få Armour godkjent som legemiddel på blå resept "via" Aker Universitetssykehus? Det må da være et bra organ for slikt? Noen som vet hvordan Aker stiller seg til Armour?
http://web.archive.org/web/200707080...2&C=368&I=3105
Andre lignende institusjoner som kan brukes?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03

Svar med sitat

Bokmerker