Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Fett hår
-
22-05-07, 20:06 #1
Fett hår
Hei dere!
Dette er et lite problem i forhold til mange av problemene som følger med sykdommen vår. Likevel håper jeg noen av dere har noen erfaringer eller tips... Etter at jeg begynte å ta Levaxin har jeg nemlig fått så fett hår at jeg ikke kan ferdes utenfor hjemmet uten noe på hodet
. Håret mitt blir fett før det har rukket å tørke etter at jeg har vasket det. Ikke uoverkommelig på vinteren, men veldig kjedelig nå som sommeren kommer. Det egner seg liksom ikke like godt å gå rundt med lue..
Noen som har erfart det samme og som har noen tips...?
Håpefull hilsen fra Synne
-
22-05-07, 20:42 #2
har alltid hatt fett hår jeg da, men innimellom blir det ille :(
en ting som er bra for meg og min hodebunn er KMS sim shampo for krølletehår ( det har jeg da), men verd et forsøk å prøve denne serien i alle fall, selv om den er litt dyr...
unngå balsam inntil hodebunnen, ikke tette hånklevikler rundt hodet, gå med håret løst, ikke oppsatt osv.
hjelper en god del.
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
22-05-07, 22:38 #3
Pussig, men jeg har fått mye tørrere hår etter jeg startet med Levaxin...
Det heter seg vel også at et av symptomene på lavt stoffskifte er håravfall - og tørt og livløst hår?
-
22-05-07, 22:42 #4
håravfall, ja det har jeg, men tørrt, nei!
Opprinnelig skrevet av nosy
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
23-05-07, 05:26 #5
Har man tørr hodebunn så kan det gi fett hår..
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-05-07, 21:44 #6
Takk
Takk for svar!
Jeg har alltid hatt tørr hodebunn, men aldri fett hår. Skulle klart å leve med "vanlig" fett hår, men dette tar helt av. Utrolig frustrerende! Skal prøve den shampo-serien du anbafaler, Lissa.
Klem fra Synne
Lignende tråder
-
hormonproduksjon og fett på kroppen.....?
Av pling i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 25-08-06, 17:36 -
FETT
Av cathrin i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 1Siste melding: 03-05-06, 01:17
Svar med sitat
Bokmerker