Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
10-05-07, 19:34 #6
Jeg tror absolutt at det er maaaange sykdommer som er skuflet opp i den sekken som Fibromyalgi er. For meg virker det som om det er totalt forskjellige symptomer fra person til person.
Lammelsene er vel ikke akkurat smertefulle, men hun kan skade seg. Hun mister også totalt følelsen i deler av kroppen. Hun kan til tider ikke kjenne om vann er kald eller varmet. Noe som har ført til brannskader o.l. Hun har smerter i hele kroppen som hun forklarer føles akkurat som tannverk.
Jeg kjenner igjen det med at du føler at armene har nerver i klem. hos meg løsnet det med at fysioterapeuten min knakk opp låsninger i ryggen. har du forsøkt kiropraktor? Bare en tanke i farten..
Jeg har tenkt samme tanke som deg når det kommer til diagnosen til deg og min mor, men samtidig er det ingeting som slår ut på blodprøver. Og det er jo først og fremst det som fører til diagnosen. Jeg kjenner mennesker med diagnosen Fibromyalgi som ikke engang har vært utredet i forhold til triggerpunkter.
Hvis det ikke er FM hva kan det da være? Et stort spørsmål... har du vært i kontakt med foreningen til dem med FM??Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
høy varme skader levaxin
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 13-09-08, 20:48 -
VEKSTHORMON
Av sandra i forumet VeksthormonSvar: 3Siste melding: 19-09-06, 18:59 -
Gruer meg til å gå til legen
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 22-08-06, 15:10 -
PLAGES DERE AV VARME OG KULDE?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 21-07-06, 17:12

Svar med sitat
Bokmerker