Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
10-05-07, 19:21 #5
OK, Anne Ma....
... det er bare det at jeg har vært innom et forum med fibromyalgi, og ingen der kjenner igjen de store symptomene jeg har mht dette. Når din mor får lammelsene, er det da fryktelig smertefullt?
Var forresten til manuell terapeut i går, fortalte om legebesøket og evt MR for å se om jeg har fått mer forkalkning. Sa at jeg følte det som om det lå nerver i klem og lammet armene og at kanskje forkalkninger kunne være med på å forårsake dette, men ikke alene - siden jeg blir så mye dårligere ved kulde. Han mente nei, at det var musklene som strammet til nervene.
Jeg har så vanskelig for å forstå/akseptere dette, og at det ikke er noe jeg kan gjøre. Jeg beskytter meg jo så godt jeg kan mot kulde, men jeg fryser, fryser og fryser, og jeg bader og dusjer og styrer med varmeputer og holder 25 grader innendørs. Og trener og strekker ut og, og, og, jeg vet jammen meg ikke mer hva jeg kan gjøre. Og jeg går helt i kjelleren etter 3-6 måneder med forferdelige smerter/"lammelser"/detting osv.. Veksler mellom om å være dypt deprimert og fly forb....
:evil:
Og er det ikke mulig, at både din mor og jeg kan ha andre ting i tillegg? Jeg hadde jo såvidt nok antall "triggerpunkter" når jeg fikk diagnosen jeg, og andre som kanskje har alle punktene, har kanskje bare littegrann vondt i nakken eller et eller annet, men de fungerer i jobb m.m."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
høy varme skader levaxin
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 13-09-08, 20:48 -
VEKSTHORMON
Av sandra i forumet VeksthormonSvar: 3Siste melding: 19-09-06, 18:59 -
Gruer meg til å gå til legen
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 22-08-06, 15:10 -
PLAGES DERE AV VARME OG KULDE?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 21-07-06, 17:12

Svar med sitat
Bokmerker