Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Myxødem
Threaded View
-
08-05-07, 17:26 #11
Jo, jeg er kjempeglad i havregrøt jeg og! Har spist det i årevis, både med og uten smør. Men nå er det slutt på det. For mye karbohydrater.
Jeg har spist sunn anbefalt mat i mange, mange år. Havregrøt til frokost, grovt hjemmebakt brød, en liten porsjon vanlig middag. Var nesten 100 kg på slik mat, med hovne bein.
Men når du spiser egg - du har brød til? Min erfaring er at de første ukene på lavkarbokur er dyrest. Da spiser jeg mye for å stille karbohydratsuget. Så prøver jeg å redusere matmengden etter hvert.
I dag har jeg spist:
Frokost 2 stk fiberrik med smør, baconost og ost.
Lunsj: Smoothie med 2 egg, 1/2 ss proteinpulver, 1 ts splenda, 1 dl biola naturell, 2 ss olje, litt vann og 6-7 frosne bringebær.
Middag: 2 små koteletter.
Drukket vann, te og svak pulverkaffe med en fløteskvett i. Vanligvis spiser jeg ikke fiberrik, men i dag hadde jeg ikke noe annet for hånden til frokost. Derfor har jeg spist lite grønnsaker, bruker å spise litt grønn salat, agurk, paprika osv.
Kotelettene var på tilbud til 19,90 kg. Det gjelder å kjøpe de billigste eggene, og å handle på tilbud. jeg synes ikke dette ser så veldig dyrt ut. Proteinpulver er dyrt, men drøyt.
Har du vært på et lavkarboforum og sett om du får litt inspirasjon der? www.lavkarbo.no f.eks
Lignende tråder
-
Myxødem - myxedema
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 26-10-07, 00:16 -
Ja men..... Myxødem
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 22-09-07, 23:48

Svar med sitat
Bokmerker