Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Slanking
Threaded View
-
29-04-07, 19:27 #6
Ja jeg har klart det ganske greit, men føler meg ikke så flink, jeg synes ikke jeg gjør annet enn å spise jeg, og matbudsjettet er økt voldsomt, men det har vel med at før spiste jeg to større måltider, og hadde smør på brødskiva, og saus på middagen, mens nå er jeg jo relativt sunn. Så er det jo litt pussig å slanke seg, men samtidig være mett, ikke min erfaring fra før. Har ogå hatt såå lyst på sjokolade i helga, men holder meg til geleen.
Skal jeg være ærlig så ble jeg skremt til å endre vanene mine, siste blodprøveresultatene viste førhøyede verdier på det snille kolestrolet, blodtrykket er blitt litt for høyt, og jeg har urinsyre i blodet, og i en alder av 36 er ikke det bra. Sykdommen har nok gitt meg de første 30 kiloene, men kanskje de siste 30 kommer av min måte å takle sykdommen på. Ikke det at jeg spiste mye, men feil, og at jeg unte meg alt for mange goder i helgene, skjønner det bedre etter at jeg begynte med matlogg.
Dette med matlogg var faktisk ikke dumt, fikk et tips om å begynne med det, og for meg som ikke har selvkontroll i det hele tatt var det en viktig ting å begynne med.Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
slanking å lavt stoffkifte
Av Shelley i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 25Siste melding: 21-01-10, 21:29 -
slanking og lavt stoffskifte
Av Alice i forumet MeningsmålingerSvar: 6Siste melding: 27-02-08, 10:29 -
når slanking ikke nytter ...
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 14-08-07, 21:08 -
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28

Svar med sitat
Bokmerker