Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Hybrid View
-
25-04-07, 22:37 #1
Tusen takk for svar!!
Jeg tar bare Armour nå, 105mg, skal til den belgiske legen igjen i juli og skulle ha den dosen til da. Skulle ta blodprøver i juni (fikk med utstyr fra han) og sende de ned for analysering. Men som det blir sagt kan jeg jo ringe eller faxe for å forhøre meg litt. Jeg har kanskje ikke optimal dose av Armour enda? . Menskal vente litt og ta blodprøver her hos fastlegen for å sjekke om det skjer noe, for da er det kanskje som hansa at operasjonen har gjort at stoffskiftet endrer seg. Og det vil normalisere seg etter hvert....får håpe det, orker ikke tanken på å bli veldig dårlig igjen.
Vet ikke om han har studert hos Dr. Hertoge...men han har egen erfaring med Hashimotos og har blitt helt fin selv ved Armour og endring av kosthold. Har spesialisert seg på stoffskiftet. Han driver en egen klinikk i nærheten av Brussel.
Hvor finner jeg opplysninger om Dr. Hertoge? Prøvde å søke på nettet men fikk ikke opp noe.
Skal FT3 og 4 ligge i øverste del av ref. og TSH være nærmere 0 ved bruk av Armour? Har DHEA noe med binyrene å gjøre?
Takk igjen
Væren
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat
Bokmerker