Det skjer et fenomen som heter NTI når man er syk elelr har hatt en operasjon eller noe. Da blir først ft4 og ft3 og TSH lave, så når tilstanden er over, merker kroppen at ft4 og ft3 er lave, og øker TSH , så går ft4 og ft3 opp pga økt TSH, så går alt ned igjen, osv og etter noen uker er alt normalt igjen hos friske.
Jegmener du har bare hatt noe sånt og er i den fasen når kroppen har opdaget at ft4 er lavt. (som det jo er)
Jeg hadde ft3 under referansområdet når jeg tilfeldigvis tok en blodprøve når jag hadde litt influensa...tok levaxin og liothyronin fra før menn ft3 var allikevel lavt.
Du har vørt hoe sen lege som har studert hos Dr. Hertoge? Det tyske forumet holder en oversikt over slike leger, de er veldig ettersøkte. Her i Skandinavia har vi vel inngen som har fullført en slik utdanning.

Kanskje du vil øke levaxin med bittelitt i et par uker? jeg vet ikke hvor lang tid kroppen trenger mer hormon etter en slik operasjon. Ringe den beldigske legen/faxe ham? Jeg vet fra de andre forums at noen pasienter gjør det i slike tilfeller.

Blodprøvene er de samme ved Amour, du har jo fulgt med på ft3 fra før som er det eneste forskjellige man må gjøre når man følger blodprøver på Armour Thyroid. Med levaxin rekker det å følge ft4--hvis man er bra på levaxin alene.