Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
25-04-07, 00:23 #37
Jubidubidu - jenta mi ;)
Ja, det er viktig å se ting fra forskjellige "vinkler". Hvordan ser livet ut på den andre siden?
Var vi alle flinke til det, så hadde vi jo ikke hatt så mange problemer mennesker i mellom.
Og så ligner du jo utrolig på meg (hihi). T.o.m. min oldemor kalte meg for kjerringa mot strømmen: F.eks. hvis noen sier noe negativt om noe, så drar jeg fram positive aspekter. Og hvis noen snakker rosenrødt om noe, så er jo jeg der til å fort få dem ned på jorda igjen. Er jeg bare en kverulant, eller er jeg litt kritisk, eller har jeg bare evnen til å se en sak fra flere ulike sider? Kanskje litt av hvert.
Men altså, at du skulle blande deg nå. Det var så heeerlig å bli litt irritert på kjerringa - og få fritt utløp for det her. Befriende
Hun betyr jo ingenting for meg, så det var en liten sak. Mye verre når det er nære venner og kjente og familie som ikke er så veldig greie og/eller helsevesen, trygdevesen osv - altså folk og instanser man er nødt til å forholde seg til. Da er det ikke bare å rase litt fra seg og så trekke seg vekk.
Så dette var bare en bagatell. Men det var gøy å øve litt på superlativene i all min afasi. Og som sagt: få utløp for litt irritasjon.
Det er godt vi er flere her inne - til å forsøke å balansere hverandre ;) Men du må ikke tenke så mye i natten. Gå og leggja deg no!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker