Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
23-04-07, 22:11 #31
Var på Linedance-kurs i kveld.
Der var ei som fomlet veldig. Gikk stadig feil vei, det var ei pine å se på. Hun kikket på meg og flirte forfjamset.
"Du skal bare gjøre slik", sa jeg og smilte - og hadde da gitt henne et tips som gjorde at hun kunne klare seg hele veien igjennom.
"Ã ja", sa hun. "Og hvorfor var ikke du på oppvisningen?"
(Istedenfor å legge ut med en hel utredning om hvor ille jeg verker for tiden og ikke føler meg i form til noen oppvisning, for ikke å snakke om hvor forvirret jeg blir hvis jeg kommer i andre omgivelser, og da sikkert kommer til å gjøre alt feil.... Så grep jeg tak i noe en av de andre nettopp hadde sagt: "Huff så varmt det var på oppvisningen.")
Så jeg smilte og sa: "Nei, det var for varmt. Jeg får så vondt i hodet da (og dette er også 100% sant - får alltid vondt i hodet når det er varmt)."
Så nå hadde jeg vel sluppet unna?
à neida. "Vondt i hodet", flirte hun. "Det er da ingen grunn til å ikke komme på oppvisning. Alle kan holde ut med vondt i hodet i 15 min." Så kikket hun seg megetsigende omkring for å se hvor mange andre hun kunne få medhold fra. Og jeg tenkte: ("Jo, 15 min du, men du kan jo forsøke med 15 år ++")
Jeg bare smilte og kikket en annen vei.
Så når hun fomlet seg videre i sin kråkedans og lette etter blikk å få støtte fra - vel, hun fant ikke mitt resten av den kvelden.
BOB BOB :evil:
(Back off bitch! - med forbehold om skrivefeil på en skikkelig hypo som har glemt utenlandsk.)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker