Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Til Sigrid :)
-
22-04-07, 20:52 #1
Til Sigrid :)
Hei hei.
Hvordan er formen din om dagen?
Jeg skal til legen i morgen på min første svangerskapundersøkelse
Gleder meg samtidig som jeg gruer meg. Ligge der og sprike er ikke akkurat drømmen 
Håper i allefall du har det bra om dagen
klemHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
22-04-07, 22:27 #2
Hei
Så spennende! Lykke til i morgen! Har blødningen du hadde gitt seg?
Har selv hatt litt småblødninger de siste par dagene samtidig som jeg hadde litt smerter i dag morges, dro derfor på legevakten i dag, og alt ser forløpig bra ut. Har bare såre slimhinner, men fikk rekvisisjon til ultralyd i morgen. Gruer meg litt, men er også spent.
-
23-04-07, 09:27 #3
å du må fortelle meg hvordan det gikk.
Nå er jeg på vei ut døra
snakkes senere
GryHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-04-07, 11:43 #4
Det gikk veldig fint, hjertet til den lille slo som bare det. God følelse, men er fremdeles redd for at stoffskifte skal ødelegge. Håper det går bra!
Hvordan gikk det med deg i dag?
-
23-04-07, 13:35 #5
Det gikk veldig greit. fikk termin 24 november.Når jeg kom hjem så kom jeg på at jeg ikke har fått noen bøker eller noe slik. har lest at man får meg seg det fra legen. jaja.. får det kanskje neste gang. kanskje jeg skal spørre om det også.
Tok celleprøver og slikt også. blodtrykket mitt var veldig bra sa han og samt urinprøven min var perfekt. GODT OG HØRE....
Skjønner du er litt redd ennå. spesielt når du har prøverør
Legen sa jeg kom nok til og blø litt idag , og at jeg ikke måtte bli bekymret..hehe
Nå skal jeg gå sykemeldt ut denne uka. så fra neste uke skal jeg prøve meg i 40% stilling igjen. skal også få litt andre arbeidsoppgaver også. skal bli deilig.
også er det en stråleden dag i dag i tillegg.
GryHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-04-07, 15:33 #6
Så bra at det gikk så fint!
Rart du ikke fikk bøker og brosjyrer, det er vanlig å få det. Kanskje legen bare glemte det? Du kan ringe å be dem sende det til deg.
Man pleier å blø litt etter celleprøve, ja, fordi legen skraper på livmorhalsen.
Har du fått henvisning til ul? Jeg skal på ny til onsdag, er den ordinære timen jeg fikk forrige uke, og jeg tenker gå på den også. Litt kontrollfrik, ja
-
23-04-07, 20:47 #7
Han skulle sende inn henvisningen til UL i dag så nå får jeg bare vente på datoen

Skjønner deg godt jeg som vil gå på den andre UL også, gleder meg som bare det til og så på babyen min
Kan jeg spørre deg om hvor gammel du er? Er det din første?
Er min første mens sambo har 3 fra før. så nå blir det 4 rakkerunger på gården
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-04-07, 23:34 #8
Dette er første
Er 32 år.
Har forresten mistet to ganger, men aldri vært så langt som nå, så håper det er et positvt tegn.
Hvor gammel er du?
-
24-04-07, 15:23 #9
Jeg blir 32 i år i november. har termin 5 dager etter min bursdag

Har du msn? så kan vi jo skravle der.. hadde vært koselig og holde følge med deg og nurket ditt
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
25-04-07, 00:17 #10
Svar med sitat
Bokmerker