Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Tråd: På lavkarbo igjen
Hybrid View
-
19-04-07, 19:49 #1
Jukser og svarer litt før. Det går bra med skift, siden jeg ammer og står på at jeg vil ha maksimalt med ammefri. Det er hele 2 timer i Posten, så da jobber jeg 6 timers arbeidsdag og får betalt for 8!!! :P Det er så godt, jeg gruer til det er slutt!
Jeg merker derimot at jeg må ta mer astmamedisin. Har bestilt legetime uti mai, og skal spørre om øking av dosering og slikt. Skal spørre frampå om et brev for å få jobbe et annet sted med mindre støv og bedre arbeidstid.
Vekt: Ned 3,6 kilo. :P Men det er mest vann. Når det har gått en mnd så er jeg spent på å se hva jeg går ned.
Lavkarbo er bra, men upraktisk. All ferdigmat og halvfabrikat inneholder karbo. Jeg kan lage mat fra bunnen av, men det blir jeg lei av etter hvert. Og så er det dyrt. Rent kjøtt og fisk, egg og grønnsaker(Mest salater) og fete melkeprod som seterrømme og fløte.
Det er jo slik nå, at fedme gjerne er et fenomen i lavlønte grupper. Ser ikke mange fete rike folk.
Lignende tråder
-
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28 -
Lavkarbo - Dag1
Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 07-02-07, 21:26 -
ME...igjen!
Av Maia i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 2Siste melding: 23-01-07, 17:20 -
Lavkarbo diett!!!!
Av heisann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 13Siste melding: 29-11-06, 12:48

Svar med sitat
Bokmerker