Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
18-04-07, 00:49 #4
Enig med Kris i at det er stress som nok er den største årsaken til at ting blir bedre når dere "kommer bort" fra det normale livet. Jeg krasjer veldig raskt under stress og da mener jeg både fysisk og mentalt. For meg er det det samme hva det er, for mye aktivitet tar knekken på meg. Tåler ikke stress i det hele tatt.
Jeg har funnet ut at mange ting stresser meg, ting jeg ikke ville trodd før i tide. For eksempel er høye lyder over tid fungerer som stress kilde i mitt liv. Eller flakkende lys. TV kan være alt for mye å måtte forholde seg til for å si det slik.
Jeg tror man må og skal følge godt med på kroppen når den gir signaler om at man ikke har det bra i situasjonen (men litt av en utfordring ;) ). Og så finne løsninger som kan redusere stresset.
Ja, man kan absolutt bli sykemeldt pga stoffskiftet. Er man lav så fungerer det som å være utbrendt.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hm. Bedring...?
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 03-11-08, 22:41 -
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31 -
Armour-hvor lang tid før man merker ev bedring`?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-10-07, 18:02

Svar med sitat
Bokmerker